PetPath i IGNITE® Veterinary Solutions ogłaszają branżową umowę wielorynkową, komercjalizującą zarządzanie cyfrową opieką zdrowotną

Austin, Texas, 25 januari 2024 / PRNewswire / – Er is een wederzijds voordelige commerciële overeenkomst bereikt tussen PetPath en IGNITE Veterinary Solutions, waarbij digitale gezondheidszorgmanagement voor huisdieren gecommercialiseerd wordt. Deze overeenkomst biedt een kans om de bewustwording, adoptie en ontwikkeling van PetPath’s baanbrekende digitale oplossing voor huisdierverzorging te versnellen, en deze te verbinden met een uitgebreid netwerk van cliënten, partners en educatieve inhoud die wordt aangeboden door IGNITE Veterinary Solutions.

In eerste instantie zal de focus zich richten op gespecialiseerde diensten, noodhulp en intensieve zorg, waarbij de belangrijkste voordelen van digitale routes naar diergenezing worden benadrukt. Uiteindelijk zijn de twee bedrijven van plan om het aanbod van producten uit te breiden naar verschillende markten in dierenzorg, waaronder chronische en preventieve zorg.

De commerciële overeenkomst heeft het potentieel om het digitale beheer van huisdieren in de gezondheidszorg te transformeren, zodat het miljoenen huisdiereigenaren kan bereiken. Het is de eerste overeenkomst in de branche die dierenartsen combineert met huisdiereigenaren door middel van digitaal zorgbeheer en gepersonaliseerde genezingsroutes, evenals rijke, aanpasbare en gemakkelijk te begrijpen inhoud.

PetPath biedt uitgebreide inzichten die helpen de resultaten van dierbehandelingen te maximaliseren, terwijl tegelijkertijd de efficiëntie van het ziekenhuis wordt verbeterd en de uitval van personeel wordt verminderd. PetPath en IGNITE delen een visie om aan huisdiereigenaren en veterinaire teams een unieke oplossing te leveren, waarbij de angst, verwarring en onzekerheid van huisdiereigenaren met betrekking tot pre- en postoperatieve huisdierverzorging worden verminderd. Veterinaire teams profiteren doordat ze minder follow-up telefoontjes en vragen krijgen over de genezing van patiënten. Nu hebben klanten een gebruiksvriendelijke applicatie die volledige digitale instructies, herinneringen, checklists, educatieve video’s en chatfunctionaliteit biedt, waardoor het vertrouwen in de genezing van huisdieren wordt vergroot en de resultaten verbeterd worden.

“Deze overeenkomst zal essentieel zijn voor de wijdverbreide adoptie van PetPath,” zei Alex Ehrich, medeoprichter en directeur Partnerships bij PetPath. “Voortbouwend op het succes dat we hebben ervaren in samenwerking met dierenklinieken, zal PetPath nog grotere toegang krijgen tot duizenden ziekenhuizen en belangrijke strategische partners via IGNITE’s uitgebreide netwerk. Door gebruik te maken van zijn toonaangevend platform en mogelijkheden voor het creëren van educatieve inhoud, zullen we inspanningen en vaardigheden bundelen om de ziekenhuisprestaties te verbeteren, patiëntgenezing effectief te beheren en veterinaire teams meer tijd voor zichzelf te geven.”

“We weten dat huisdiereigenaren en veterinaire teams huisdieren de allerbeste zorg willen bieden. Huisdiereigenaren zijn actief, betrokken, digitaal verbonden, en verwachten gepersonaliseerde zorg. Het is niet langer voldoende om huisdiereigenaren alleen mondelinge instructies te geven, hen een stapel verwarrende documenten te overhandigen, of hen PDF-bestanden te sturen met informatie over wat te doen en te weten,” zei Mark Shaw, CEO van IGNITE. “Huisdiereigenaren verlangen contact, informatie binnen handbereik, en een gevoel van veiligheid. Ze willen weten wat normaal is, hoe ze een bepaalde taak correct moeten uitvoeren, of alles in orde is, en ze willen toegang wanneer ze een vraag hebben.”

PetPath voldoet aan al deze behoeften door een uitgebreide tool te bieden die de waarde, procedures en praktijken van dierenklinieken vergroot, huisdiereigenaren informeert over wat ze moeten doen gedurende het genezingsproces.

Toen Brandon Prince, DVM, en Seth Bleakley MVB, MS, DACVS-SA, DECVS, MRCVS, CCRT CARE Surgery Centers oprichtten, wisten ze dat het leveren van hoogwaardige zorg aan patiënten betekende dat ze contact moesten leggen met cliënten buiten de vier muren van het ziekenhuis. Samenwerken met PetPath sinds december 2022, deelt Brandon zijn ervaringen, “Het implementeren van PetPath heeft onze servicecyclus aanzienlijk verbeterd en ons team kostbare tijd en moeite bespaard. Onze cliënten waarderen onze aanpak, die gericht is op het bieden van uitgebreide zorg, evenals dagelijkse check-ins via de mobiele app. Ons medisch personeel waardeert dat we hoewel we minder postoperatieve telefoontjes en berichten ontvangen, meer betrokken zijn bij de zorg voor patiënten.”

Voor het team van CARE is het hebben van een tool die ondersteuning biedt aan huisdiereigenaren en begeleiding geeft belangrijk. Seth zegt: “Onze cliënten zijn dol op PetPath. We hebben niets dan positieve feedback ontvangen. Het maakt de postoperatieve periode minder stressvol en ze voelen zich meer gesteund in hun rol als verzorgers. PetPath is een geweldige tool die zowel de zorg voor patiënten als de klantenservice verbetert.”

Dankzij PetPath kunnen veterinaire teams een betere cliëntervaring bieden en betere zorg voor huisdieren door een persoonlijke benadering van diergenezing. Belangrijk is dat PetPath praktijken in staat stelt om het zorgtraject aan te passen en herstelinstructies te personaliseren om aan te sluiten bij de individuele protocollen van het ziekenhuis. Het resultaat is verbeterde zorg en naleving, terwijl drukke veterinaire teams meer tijd krijgen en burn-out wordt verminderd.

Over PetPath:
Opgericht door Robin Levitski-Osgood DVM, DACVIM (Neurologie), tackelt PetPath de uitdagingen waarmee veterinaire teams te maken hebben bij het ondersteunen van huisdiereigenaren gedurende het pre- en postoperatieve zorgproces. Geïnspireerd door tools voor genezing in de menselijke gezondheidszorg, werkt PetPath samen met dierenartsen om gepersonaliseerde veterinaire zorg uit te breiden door passende thuisinstructies rechtstreeks aan huisdiereigenaren te bezorgen. Het stroomlijnen van het zorgproces verlicht de druk op veterinaire teams en vergroot het vertrouwen van huisdiereigenaren in de herstelreis van hun huisdieren. PetPath is een wereldwijd vertrouwde oplossing die wordt aanbevolen door toonaangevende veterinaire specialisten om de zorg voor huisdieren te optimaliseren.

Voor meer informatie, bezoek https://mypetpath.com of e-mail naar [email protected].

Over IGNITE Veterinary Solutions:
IGNITE Veterinary Solutions is een onafhankelijk bedrijf dat zich toelegt op het bevorderen van dierenzorg door middel van innovatie, wetenschap en kennis. Het bedrijf richt zich op het versterken van het veterinaire beroep door innovatieve educatieve hulpmiddelen en praktische oplossingen die veterinaire teams helpen de klantenservice te verbeteren, de efficiëntie te verhogen en hoogwaardige veterinaire zorg te leveren.

Voor meer informatie, bezoek https://ignitevet.com of e-mail naar [email protected].

Mediacontactpersoon: Alex Ehrich, Directeur Partnerships en Operaties, E-mail: [email protected], Telefoon: (561) 283-6487.

Bron: IGNITE Veterinary Solutions (PR Newswire)

FAQ:

1. Wat maakt de overeenkomst tussen PetPath en IGNITE Veterinary Solutions mogelijk?
De overeenkomst maakt het mogelijk om de bewustwording, adoptie en ontwikkeling van de digitale oplossing voor huisdierverzorging te versnellen door PetPath te verbinden met een uitgebreid netwerk van cliënten, partners en educatieve inhoud die wordt geleverd door IGNITE Veterinary Solutions.

2. Op welke diensten zal in eerste instantie de focus liggen?
In eerste instantie zal de focus liggen op gespecialiseerde diensten, noodhulp en intensieve zorg, waarbij de belangrijkste voordelen van digitale routes naar diergenezing worden benadrukt.

3. Wat zijn de voordelen van het gebruik van PetPath?
PetPath helpt de behandelingsresultaten van dieren te maximaliseren, terwijl het de efficiëntie van het ziekenhuis verbetert en de uitval van personeel vermindert. Huisdiereigenaren en veterinaire teams ontvangen volledige digitale instructies, herinneringen, checklists, educatieve video’s en chatfunctionaliteit, waardoor ze vertrouwen krijgen in het herstel van hun huisdieren en de resultaten verbeteren.

4. Wat zijn de doelstellingen van PetPath en IGNITE Veterinary Solutions?
PetPath en IGNITE delen een visie om een unieke oplossing te leveren aan huisdiereigenaren en veterinaire teams, waarbij de angst, verwarring en onzekerheid van huisdiereigenaren met betrekking tot pre- en postoperatieve huisdierverzorging worden verminderd.

5. Hoe verbetert PetPath de dierenzorg?
PetPath biedt een persoonlijke benadering van diergenezing door passende thuisinstructies rechtstreeks aan huisdiereigenaren te bezorgen via de applicatie. Veterinaire praktijken kunnen het zorgtraject aanpassen en herstelinstructies personaliseren om aan te sluiten bij de individuele protocollen van het ziekenhuis.

6. Wat is het effect van PetPath op veterinaire teams?
PetPath stelt veterinaire teams in staat een betere cliëntervaring en betere zorg voor huisdieren te bieden door de benadering van diergenezing te personaliseren. Belangrijk is dat het ook drukke veterinaire teams meer tijd geeft en burn-out vermindert.

The source of the article is from the blog publicsectortravel.org.uk