China Telecom introduceert klantgerichte service-innovaties.

China Telecom Championships Gebruiksvriendelijke Initiatieven

In een recente ontwikkeling heeft China Telecom haar vernieuwde dienstenaanbod tentoongesteld met als doel klanttevredenheid te verbeteren. Het initiatief markeert een aanzienlijke herziening van bestaande diensten over zes belangrijke dimensies: netwerkflexibiliteit, consumentenkeuze, gemak, veiligheid, digitale intelligentie en zorg.

Flexibele Consumentenopties met Nieuwe Dienstregelingen

Om beter aan de behoeften van consumenten te voldoen, heeft China Telecom een ‘Geen Boete’ annuleringsservice aangekondigd. Vanaf nu kunnen individuele abonnees zich binnen zeven dagen na activering zonder boetes afmelden voor mobiele diensten. Deze optie zal geleidelijk worden toegepast op andere diensten, waaronder breedband en vaste telefonie.

Netwerk en Breedband: Een Snelle Toezegging

Om netwerkproblemen aan te pakken, belooft China Telecom installaties en reparaties op dezelfde dag, met de belofte “traag betekent betalen”, waardoor klanttevredenheid met de breedbandsnelheden direct bij de installatie wordt gewaarborgd. Onvolledige prestaties zullen niet als voltooid werk worden beschouwd, waardoor hoge servicenormen worden gehandhaafd.

Gestroomlijnde Processen voor het Digitale Tijdperk

Voor gemak in transacties kunnen klanten nu alle telecommunicatiediensten online afhandelen via de China Telecom-app, inclusief ingewikkelde procedures zoals overdrachten of planwijzigingen. Deze sprong voorwaarts vermindert de behoefte aan persoonlijke bezoeken, hoewel voor degenen die de voorkeur geven aan een traditionele benadering, zorgt het bedrijf voor een “maximaal één bezoek” beleid voor veelvoorkomende in-store diensten.

Verbeterde Beveiliging en Anti-Plaagmaatregelen

China Telecom introduceert een gratis anti-plaagservice, die in juli gelanceerd zal worden. Met de functie kunnen gebruikers SMS-anti-storing activeren om spam te voorkomen. Daarnaast zullen slimme blokkeerfuncties zorgen voor een verfijndere bescherming tegen ongewenste communicatie.

Smart Home-ecosysteem en Klantenservice

Digitale menselijke klantenserviceagenten staan klaar om innovatieve ondersteuning te bieden, waaronder identificatie- en op afstand autorisatiediensten. Door een slim thuis-ecosysteem te integreren, biedt de telecomreus een naadloze, intelligente gezinservaring.

Speciale Diensten voor Kwetsbare Groepen

Met meer dan 90.000 toegewijde “Love Wing Stations” landelijk, zorgt China Telecom ervoor dat kwetsbare bevolkingsgroepen zoals ouderen en jongeren gespecialiseerde aandacht krijgen en een uitgebreide reeks diensten ontvangen die zijn ontworpen met hun behoeften in gedachten.

Voor gerelateerde informatie kun je terecht op de hoofddomein van China Telecom:
China Telecom

Houd er rekening mee dat aanbiedingen en beleid kunnen veranderen en dat de genoemde diensten kunnen verschillen op basis van de locatie van de klant en lokale voorschriften. Het is raadzaam om de website van China Telecom te raadplegen of contact op te nemen met hun klantenservice voor de meest recente informatie.