Roger and LoudnClear Revolutionize Digital Branding and Content Creation

In een baanbrekende beweging heeft het bekroonde creatieve bureau Roger samengewerkt met Sam Gibney en Angela Daily om LoudnClear te lanceren, een revolutionaire digitale afdeling die gespecialiseerd is in sociale media en contentcreatie voor entertainment, gaming, sport en muziekmerken. Met meer dan 20 jaar gecombineerde ervaring in digitale storytelling hebben Sam en Angela samengewerkt met gerenommeerde klanten zoals Hulu, Max, Red Bull, Sony en Universal.

LoudnClear heeft al een aanzienlijke impact gehad in de industrie door boeiende sociale content te creëren voor verschillende ABC-series zoals The Golden Bachelor, Grey’s Anatomy, Abbott Elementary, The Rookie en The Good Doctor. Onder het visionaire leiderschap van Sam en Angela opereert LoudnClear op twee manieren. Ten eerste, als een onafhankelijke digitale partner, die expertise biedt op het gebied van sociale creatie, betaalde mediacampagnes, community management en contentcreatie. Ten tweede, als een uitbreiding van Roger, dat bekend staat om zijn uitstekende mogelijkheden op het gebied van branding, live-actie productie, design en animatie.

Opmerkelijke projecten die door Roger zijn uitgevoerd, zijn wereldwijde rebrandings voor prestigieuze netwerken zoals Nickelodeon, Nick Jr. en Discovery, evenals campagnes voor Disney, Microsoft, Sony, Hulu, Adidas, Mattel en Roblox. Dane Macbeth, partner en uitvoerend creatief directeur van Roger, toont veel enthousiasme voor de samenwerking en verklaart dat de positieve energie, passie en expertise van Sam en Angie al vanaf de eerste ontmoeting duidelijk waren. Samen vormen ze het perfecte team om de nieuwe uitgebreide mogelijkheden van Roger te introduceren.

Sam, die de rol van partner en hoofd van digitale zaken op zich neemt, brengt veel ervaring met zich mee. Eerder was hij president van Home Brew, een digitaal marketing- en sociaal creatief bedrijf dat samenwerkte met entertainmentgiganten zoals Disney, Paramount, National Geographic, Warner Bros. Games en Epic Games. Angela, als partner en hoofd van accounts, komt ook van Home Brew, waar ze verantwoordelijk was voor de klantrelaties en creatieve campagnes op het gebied van sociale en digitale media leidde voor prominente klanten zoals Amazon, National Geographic, LEGO, ESPN en Jazwares.

Bij LoudnClear ligt de focus op het cultiveren van een bloeiende gemeenschap die creatieve samenwerking viert. Het team integreert geavanceerde technologie in hun workflows, waardoor strategieën zowel intern als voor klantbetrokkenheid worden verbeterd. Hun doel is niet alleen om zakendoen efficiënt te maken, maar ook om het opwindend te maken.

Met de lancering van LoudnClear zijn Roger en het getalenteerde team van creatieve geesten klaar om digitale branding en contentcreatie te revolutioneren, nieuwe normen van innovatie en uitmuntendheid in de branche te stellen.

Veelgestelde vragen

The source of the article is from the blog maestropasta.cz