Optable: Now Empowering Advertisers, Agencies, and Publishers in the Era of Privacy

MONTREAL, 25 januari 2024 /PRNewswire/ – Optable, een platform voor gegevensbeheer en samenwerking van Software-as-a-Service (SaaS), heeft vandaag de lancering aangekondigd van het Early Access Programma voor zijn activatiecapaciteiten binnen de Privacy Sandbox. Deze ongekende stap voor het bedrijf, dat bekend staat om zijn gegevenssamenwerking, en de integratie met de nieuwe Google API-interface maakt het de nummer één keuze voor privacy-vriendelijke advertenties.

“Bij Optable is onze missie om groei mogelijk te maken door middel van privacy-vriendelijke advertentieproducten. Daarom hebben we de mogelijkheden van ons gegevensbeheer en de samenwerking uitgebreid door middel van diepgaande integratie met Google Privacy Sandbox”, aldus Bosko Milekić, Productdirecteur en medeoprichter van Optable. “Onze klanten hebben oplossingen nodig waarmee ze zowel geauthenticeerde als anonieme gebruikersgegevens op een innovatieve manier kunnen benutten, terwijl ze externe privacy waarborgen. Deze integratie versterkt ons platform aanzienlijk en stelt verwachtingen voor gegevensbeheer en samenwerking in het privacytijdperk.”

Het Optable Early Access Programma stelt adverteerders en bureaus in staat om berichten te creëren en te leveren aan relevante doelgroepen met behoud van hun privacy. Deze suite stelt ook uitgeversnetwerken in staat om privacy-vriendelijke advertenties te creëren en te implementeren, gebruikersgroepen te betrekken op hun eigen platforms en andere beschikbare media.

Door naadloos verbinding te maken met de Optable DMP-gegevensbeheeroplossing en de Optable Collaborate-software, biedt deze nieuwe oplossing voordelen voor alle belangrijke spelers in de branche:

Uitgevers: Hiermee kunnen uitgevers de controle over audience data herwinnen, nieuwe inkomstenstromen openen, het bereik vergroten over verschillende media, de privacy van gebruikers beschermen en activering en meting optimaliseren in een afgeschermde omgeving.

Marketeers: Zorgt voor voortdurende toegang tot doelgroepen, biedt privacy-vriendelijke oplossingen, innovatieve meetinstrumenten, vroege adoptiekansen en toegang tot nieuwe veilige opties voor betrokkenheid van het doelpubliek en optimalisatie van campagnes.

“We zijn verheugd om voortdurende inspanningen in de branche te zien om innovatieve oplossingen te testen met behulp van elementen uit de Privacy Sandbox”, aldus Victor Wong, Senior Director Product Management, Privacy Sandbox bij Google. “Nu we 2024 ingaan, kijken we ernaar uit om samen te werken met alle belanghebbenden in de branche die overstappen naar advertentieoplossingen waarbij de privacy van gebruikers een prioriteit is.”

Meer informatie over het Optable Early Access Programma voor Privacy Sandbox is te vinden op: https://www.optable.co/google-privacy-sandbox.

FAQ

The source of the article is from the blog smartphonemagazine.nl