Trzy marki żywienia dla zwierząt domowych wśród najszybciej rozwijających się firm na rynku amerykańskim według Similarweb

Drie dierenvoeding merken, GREENIES, Sundays for Dogs en Wuffes, zijn gerangschikt onder de top 100 snelst groeiende digitale bedrijven op de Amerikaanse markt in 2023, volgens Similarweb. De lijst vertegenwoordigt de categorie huisdierverzorging en omvat de top tien websites in de huisdierenindustrie, waaronder merken voor dierenvoeding, supplementen, accessoires, medicijnen en verzorging, gebaseerd op totaal verkeer en gemiddeld maandelijkse bezoekers.

Volgens Similarweb weerspiegelt de online verkoopgroei voor deze dierenvoeding merken het succes van abonnementsgerichte aankoopmodellen, hoogwaardige voedingsopties en gepersonaliseerde voedingsplannen voor huisdieren.

Greenies.com had de hoogste toename in verkeer, met een groei van 492,2%, wat resulteerde in 9,6 miljoen bezoeken van 2022 tot 2023. De website trok gemiddeld 663.900 unieke bezoekers per maand aan die op zoek waren naar oplossingen voor de mondgezondheid van hun huisdieren.

Sundaysfordogs.com behaalde de 3e plaats in de ranglijst van Similarweb, met een toename van het verkeer met 160,8% naar 3,3 miljoen weergaven in 2023. Het gepersonaliseerde hondenvoer dat door de fabrikant direct wordt verkocht, stelde huisdiereigenaars in staat om de voeding van hun honden aan te passen op basis van ras, leeftijd, levensstijl en gezondheidsproblemen, waardoor ongeveer 179.200 unieke bezoekers per maand werden aangetrokken.

Het merk voor dierensupplementen, Wuffes.com, bemachtigde de 5e plek, met een verkeersgroei van 124,5% naar 2,2 miljoen weergaven in 2023. Vorig jaar had de website gemiddeld ongeveer 97.500 unieke bezoekers per maand. Het assortiment van het merk omvat wilde Alaskan-oliën, gewrichtssupplementen, multivitamine-supplementen en geïsoleerde CBD-oliën voor honden en katten.

Andere domeinen die op de lijst staan zijn:
– Capstarpet.com op de 2e plaats,
– Petmeds.com op de 4e plaats,
– Spotpetins.com op de 6e plaats,
– Canadavetexpress.com op de 7e plaats,
– Tuftandpaw.com op de 8e plaats,
– Thevets.com op de 9e plaats,
– Askaveterinarianonline.com op de 10e plaats.

De “Digital 100” omvat ook de top 10 websites van consumentenmerken in verschillende industrieën zoals mode en accessoires, automotive, schoonheid en persoonlijke verzorging, consumentenelektronica, voedsel en dranken, huis en tuin, nieuws en media, persoonlijke financiën, en reizen en toerisme.

De “Digital 100” is een jaarlijkse viering van online zakelijk succes, waarbij uitgevers en verkopers worden belicht die binnen een jaar aanzienlijke groei hebben bereikt in hun online publiek, aldus Or Offer, CEO van Similarweb. “De missie van Similarweb is om uitgebreid inzicht te bieden in de digitale wereld, inclusief zoekopdrachten, apps en andere digitale marktmetingen, waardoor bedrijven hun eigen prestatie-indicatoren kunnen ontwikkelen en kansen kunnen ontdekken om hun prestaties te verbeteren in vergelijking met de concurrentie. De bedrijven op de ‘Digital 100’-lijst tonen aan dat aanzienlijke groei mogelijk is, zelfs in zeer competitieve markten – het is het soort succes waar alle bedrijven naar moeten streven.”

Bekijk de volledige Digital 100 2023 lijst op de website van Similarweb.

Voor meer artikelen over e-commerce in de huisdierenproductenindustrie, klik hier.

Veelgestelde vragen (FAQ):

1. Welke dierenvoeding merken behoren tot de top 100 snelst groeiende digitale bedrijven op de Amerikaanse markt in 2023 volgens Similarweb?
– De drie merken die in deze categorie zijn gerangschikt, zijn GREENIES, Sundays for Dogs en Wuffes.

2. Wat draagt bij aan het succes van online verkopen voor deze merken?
– De groei van online verkopen voor deze merken wordt gedreven door abonnementsgerichte aankoopmodellen, hoogwaardige voedingsopties en gepersonaliseerde voedingsplannen voor huisdieren.

3. Wat was de groei van het verkeer voor Greenies.com?
– Greenies.com had de hoogste toename in verkeer, met een groei van 492,2%, wat resulteerde in 9,6 miljoen bezoeken van 2022 tot 2023.

4. Welke aanbiedingen droegen bij aan de groei van het verkeer op Sundaysfordogs.com?
– Het gepersonaliseerde hondenvoer dat door de fabrikant direct wordt verkocht, trok ongeveer 179.200 unieke bezoekers per maand aan.

5. Welke aanbiedingen heeft het merk voor dierensupplementen Wuffes.com?
– Wuffes.com biedt wilde Alaskan-oliën, gewrichtssupplementen, multivitamine-supplementen en geïsoleerde CBD-oliën voor honden en katten.

6. Welke andere domeinen staan op de lijst?
– Andere domeinen die zijn opgenomen, zijn Capstarpet.com, Petmeds.com, Spotpetins.com, Canadavetexpress.com, Tuftandpaw.com, Thevets.com en Askaveterinarianonline.com.

7. Wat zijn de “Digital 100” vieringen?
– De “Digital 100” is een jaarlijkse viering van online zakelijk succes, waarbij uitgevers en verkopers worden belicht die binnen een jaar aanzienlijke groei hebben bereikt in hun online publiek.

8. Welke andere industrieën zijn opgenomen in de “Digital 100”?
– Naast de huisdierenindustrie omvat de “Digital 100” ook de top 10 websites van consumentenmerken in industries zoals mode en accessoires, automotive, schoonheid en persoonlijke verzorging, consumentenelektronica, voedsel en dranken, huis en tuin, nieuws en media, persoonlijke financiën, en reizen en toerisme.

Voorgestelde gerelateerde links:
– Vind hier meer informatie over e-commerce in de huisdierenproductenindustrie.

The source of the article is from the blog reporterosdelsur.com.mx