Microsoft Reading Coach: Nowa aplikacja dla edukatorów

Microsoft introduceert de Leescoach als een op zichzelf staande app die de beschikbare tools voor studenten op Microsoft Teams zal uitbreiden. Deze nieuwe app zal deel uitmaken van het Leesvoortgang-pakket, ontworpen om studenten te helpen hun leesvaardigheden zowel op school als thuis te verbeteren. De tool maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om gebruikers persoonlijke feedback te geven over hun leesvoortgang, evenals specifieke suggesties voor het verbeteren van gebieden zoals uitspraak. De app zal gratis beschikbaar zijn voor gebruikers met een Microsoft-account.

Door voortgezet gebruik zal de kunstmatige intelligentietool specifieke woorden identificeren die de lezer vaak verkeerd uitspreekt of verkeerd begrijpt tijdens het lezen. Om studenten betrokken te houden, zal het programma de lezer vragen om prompts te kiezen die het verhaal kunnen veranderen naarmate ze vorderen.

Microsoft stelt dat docenten het programma vanaf deze lente in hun klaslokalen kunnen integreren via educatieve platforms. De tool is echter al beschikbaar voor docenten in een previewversie deze maand. Docenten kunnen met behulp van de Reflect-tool binnen het programma bijhouden hoe studenten zich voelen over de opdrachten die ze krijgen. Deze informatie kan docenten helpen bepalen welke taken studenten het meest interesseren en welke lessen mogelijk niet de verwachte resultaten opleveren.

Naast het bijhouden van de voortgang van studenten zullen nieuwe functies voor Microsoft Teams voor Onderwijs docenten helpen om lesinhoud te genereren, zoals tekstfragmenten en opdrachten waar studenten mee kunnen werken. Microsoft heeft ook nieuwe functies geïntroduceerd in zijn Teams voor Onderwijs-app, die docenten in staat stellen om inhoud aan te passen voor digitale leerplatforms. De Classwork-tool zal kunstmatige intelligentie gebruiken om belangrijke berichten in taakinstructies te benadrukken op basis van de doelstellingen van de docent voor een bepaalde les. De Opdrachten-tool zal kunstmatige intelligentie gebruiken om het proces van het maken van beoordelingscriteria te stroomlijnen. Syllabi kunnen door docenten worden aangepast op basis van het niveau van de klas, de beoordelingsschaal of andere factoren.

Dit artikel bevat affiliatelinks; als u op zo’n link klikt en een aankoop doet, kunnen we een commissie ontvangen.

Veelgestelde vragen

The source of the article is from the blog regiozottegem.be