Nowa funkcja Google Search umożliwia rozmowę z żywym przedstawicielem

Google Zoeken, een van de beste zoekinstrumenten die beschikbaar zijn, introduceert een nieuwe functie die de klantenservice zou kunnen revolutioneren. Geïnspireerd door de “Houd voor mij” functie die beschikbaar is op Pixel-telefoons, test Google nu de experimentele “Praat met een live-medewerker” functie.

Het belangrijkste verschil is dat gebruikers niet langer zelf naar de klantenservice hoeven te bellen. Bij het zoeken naar het ondersteuningsnummer van een specifiek bedrijf biedt Google de optie om namens u te bellen. Zodra u het gewenste nummer heeft gevonden, kunt u Google opdracht geven om het telefoongesprek te voeren en wordt u doorverbonden met een live-medewerker. U hoeft niet langer door het menu van het telefoonmenu te navigeren, omdat het proces vergelijkbaar is met het laten terugbellen door iemand anders.

Op dit moment bevindt de functie zich in de experimentele fase en is nog niet wijdverspreid beschikbaar. Google heeft aangekondigd dat “Praat met een live-medewerker” nu toegankelijk is voor gebruikers van Search Lab in de Verenigde Staten, die de Chrome-browser op computers en de Google-app op Android en iOS gebruiken. Het is onzeker of en wanneer deze functie breed beschikbaar zal worden gesteld aan gebruikers, maar het lijkt zeker erg handig te zijn. Wat vooral opmerkelijk is, is dat het niet vereist dat u een Pixel-telefoon of Google Assistent gebruikt; het werkt voor iedereen.

Het contact opnemen met de klantenservice kan vaak frustrerend en tijdrovend zijn, maar de nieuwe functie van Google Zoeken heeft het potentieel om dat te veranderen. Of u nu hulp nodig heeft van een luchtvaartmaatschappij, een mobiele netwerkoperator of een koeriersbedrijf, u kunt nu vertrouwen op Google om het telefoontje namens u te maken. Het is slechts een kwestie van tijd voordat deze intelligente functie breed beschikbaar wordt, wat het gedoe van het zelfstandig benaderen van klantenservice elimineert.

FAQ:

Hoe werkt de nieuwe “Praat met een live-medewerker” functie van Google Zoeken?

Wanneer u op zoek bent naar het ondersteuningsnummer van een bedrijf, biedt Google de mogelijkheid om namens u te bellen. U kunt Google opdracht geven om het telefoongesprek te voeren en u wordt doorverbonden met een live-medewerker.

In welke landen is de functie momenteel beschikbaar?

Op dit moment is de functie alleen toegankelijk voor gebruikers van Search Lab in de Verenigde Staten.

Kan ik de functie gebruiken als ik geen Pixel-telefoon of Google Assistent heb?

Ja, de functie werkt voor iedereen, ongeacht het type telefoon of assistent dat u gebruikt.

Zal deze functie breed beschikbaar zijn voor alle Google Zoeken gebruikers?

Het is onzeker of en wanneer deze functie breed beschikbaar zal worden gesteld aan gebruikers. Het bevindt zich momenteel nog in de experimentele fase.

The source of the article is from the blog aovotice.cz