Przewidywania na 2024 rok: Wpływ zaawansowanej technologii na doświadczenie klienta

In 2023 heeft het toenemende gebruik van moderne technologie de manier veranderd waarop bedrijven communiceren met hun klanten. Maar wat kunnen we verwachten op het gebied van klantbeleving in 2024? In deze aflevering van The Small Business Show praten we met Joseph Michelli, spreker, New York Times bestsellerauteur en CEO van The Michelli Experience, die zijn perspectief op dit onderwerp zal delen.

Belangrijkste punten:

1. Michelli is al 30 jaar actief bezig met klantrelaties. In 2023 kwamen ondernemers bepaalde trends tegen die hen voorbereidden op het komende jaar. Ze wisten dat kunstmatige intelligentie bestond, maar ze hadden niet verwacht dat de technologische ontwikkelingen zo snel zouden gaan en dat bedrijven klanten konden bereiken door in te spelen op hun voorkeuren.

2. Ondanks dat ondernemers zich bewust zijn van het bestaan van kunstmatige intelligentie, hebben velen nog steeds zorgen met betrekking tot het idee van “robots”. Over het algemeen voelen ze zich ongemakkelijk bij de snelle ontwikkeling van technologie en de impact ervan op onze emotionele intelligentie en ons dagelijks leven.

3. Michelli zegt: “In 2024 zullen we meer hyperpersonalisatie zien dan ooit tevoren.” De populariteit van spraak- en conversatie-interfaces zal toenemen, en augmented reality zal aan terrein winnen. De privacy van klanten wordt belangrijker en selfservice zal steeds meer gebruikt worden.

4. Sinds de pandemie zijn mensen meer bereid om versnelde technologische ontwikkelingen te accepteren, zelfs als ze daar eerder sceptisch over waren.

5. Kijkend naar de toekomst gelooft Michelli dat consumenten meer controle zullen hebben. Als je een klein bedrijf hebt, moet je niet alleen vertrouwen op technologie, maar verstandige investeringen doen in nieuwe technologieën. 2024 zal een geweldig jaar zijn voor je bedrijf.

Een opvallende uitspraak van Michelli was: “Kunstmatige intelligentie is de snelstgroeiende technologie die ik in mijn carrière heb gezien.”

Wist je dat ASBN America’s Small Business Network nu beschikbaar is voor meer dan 70 miljoen huishoudens via apparaten zoals Roku, Firestick, AppleTV, evenals Android [download] en Apple iOS [download] telefoons?

FAQ:

1. Welke trends hebben ondernemers voorbereid op 2024?
Ondernemers hebben zich voorbereid op het komende jaar, wetende dat kunstmatige intelligentie bestaat, maar ze hadden niet verwacht dat de technologische ontwikkelingen zo snel zouden gaan en dat bedrijven klanten konden bereiken door in te spelen op hun voorkeuren.

2. Welke zorgen hebben ondernemers met betrekking tot het idee van “robots”?
Veel ondernemers hebben zorgen met betrekking tot de snelle ontwikkeling van technologie en de impact ervan op onze emotionele intelligentie en ons dagelijks leven.

3. Welke veranderingen voorspelt Michelli voor de klantbeleving in 2024?
Michelli voorspelt meer hyperpersonalisatie, een groeiende populariteit van spraak- en conversatie-interfaces, en de ontwikkeling van augmented reality. De privacy van klanten wordt belangrijker en selfservice zal steeds meer gebruikt worden.

4. Hoe zijn de houdingen van mensen ten opzichte van versnelde technologische ontwikkeling veranderd?
Sinds de pandemie zijn mensen meer bereid om versnelde technologische ontwikkeling te accepteren, zelfs als ze daar eerder sceptisch over waren.

5. Wat is het voorspelde effect op de controle van consumenten?
Michelli gelooft dat consumenten meer controle zullen hebben. Kleine ondernemers moeten investeren in nieuwe technologieën om effectief te kunnen concurreren in 2024.

Definities:

– Kunstmatige Intelligentie: Een gebied van de informatica dat zich richt op het creëren van computersystemen die menselijke intelligentie nabootsen en zelfstandig kunnen leren en beslissingen nemen.

Aanbevolen gerelateerde links:

– ASBN
– Over ons
– Contact

The source of the article is from the blog lisboatv.pt