Przewidywania na 2024 rok: Wpływ zaawansowanej technologii na doświadczenie klienta

In 2023 transformeerde het grotere gebruik van moderne technologie de manier waarop bedrijven communiceren met hun klanten. Maar wat kunnen we verwachten op het gebied van klantervaring in 2024? In deze aflevering van The Small Business Show hebben we Joseph Michelli, spreker, bestsellerauteur van The New York Times en CEO van The Michelli Experience, te gast. Hij zal zijn perspectief op dit onderwerp delen.

Belangrijke punten:

1. Michelli heeft zich al 30 jaar gericht op het werken met klanten. In 2023 werden ondernemers echter geconfronteerd met bepaalde trends die hen voorbereidden op het komende jaar. Ze wisten dat kunstmatige intelligentie bestond, maar ze hadden niet verwacht dat de technologische vooruitgang zo snel zou gaan en de manieren waarop bedrijven klanten konden bereiken door in te spelen op hun voorkeuren.

2. Ondanks dat ze zich bewust zijn van het bestaan van kunstmatige intelligentie, hebben veel ondernemers nog steeds zorgen met betrekking tot het idee van ‘robots’. Over het algemeen voelen ze zich ongemakkelijk bij de snelle ontwikkeling van technologie en de impact ervan op onze emotionele intelligentie en ons dagelijks leven.

3. Michelli zegt: “In 2024 zullen we meer hyperpersonalisatie zien dan ooit tevoren.” De populariteit van spraak- en conversatie-interface zal toenemen en augmented reality zal momentum krijgen. De privacy van klanten wordt belangrijker en self-service zal meer gebruikelijk worden.

4. Sinds de pandemie zijn mensen meer bereid geworden om versnelde technologische ontwikkelingen te accepteren, zelfs als ze daarvoor sceptisch waren.

5. Kijkend naar de toekomst gelooft Michelli dat consumenten meer controle zullen hebben. Als je een klein bedrijf hebt, vertrouw dan niet alleen op technologie, maar investeer verstandig in nieuwe technologieën en 2024 zal een geweldig jaar zijn voor jouw bedrijf.

Eén van de opvallende uitspraken van Michelli was: “Kunstmatige intelligentie is de snelstgroeiende technologie die ik in mijn carrière heb gezien.”

Wist je dat ASBN America’s Small Business Network nu te bekijken is in meer dan 70 miljoen huishoudens via apparaten zoals Roku, Firestick, AppleTV, evenals Android [downloaden] en Apple iOS [downloaden] telefoons?

Veelgestelde vragen:

1. Welke trends hadden invloed op de voorbereiding van ondernemers op 2024?
Ondernemers bereidden zich voor op het komende jaar, wetende dat kunstmatige intelligentie bestaat, maar ze hadden niet verwacht dat de technologische vooruitgang zo snel zou gaan en de manieren waarop bedrijven klanten konden bereiken door in te spelen op hun voorkeuren.

2. Welke zorgen hebben ondernemers met betrekking tot het idee van ‘robots’?
Veel ondernemers hebben nog steeds zorgen over de snelle ontwikkeling van technologie en de impact ervan op onze emotionele intelligentie en ons dagelijks leven.

3. Welke veranderingen voorspelt Michelli voor de klantervaring in 2024?
Michelli voorspelt meer hyperpersonalisatie, een grotere populariteit van spraak- en conversatie-interfaces en de ontwikkeling van augmented reality. De privacy van klanten wordt belangrijker en self-service zal meer gebruikelijk worden.

4. Hoe zijn de houdingen van mensen ten opzichte van versnelde technologische ontwikkeling veranderd?
Sinds de pandemie zijn mensen meer bereid geworden om versnelde technologische ontwikkeling te accepteren, zelfs als ze daarvoor sceptisch waren.

5. Wat is het voorspelde effect op consumentencontrole?
Michelli gelooft dat consumenten meer controle zullen hebben. Kleine ondernemers moeten investeren in nieuwe technologieën om effectief te kunnen concurreren in 2024.

Definities:

– Kunstmatige Intelligentie: Een vakgebied binnen de informatica dat zich richt op het creëren van computersystemen die menselijke intelligentie nabootsen en zelfstandig kunnen leren en beslissingen kunnen nemen.

Aanbevolen gerelateerde links:

– ASBN
– Over ons
– Contact

The source of the article is from the blog radardovalemg.com